Följ oss på Facebook!
Instagram: recycledesign_eskilstuna




söndag 23 oktober 2016

Det är fredag morgon, och vi ska äntligen hänga installationen vi gjort till ljusfestivalen.
Kul att se hur det samlade resultatet blir.

Har tyvärr inga bilder, då mitt hemma internet funkar dåligt och inte vill lägga upp några bilder.

Det är 4 grader o gråkallt, men vi jobbar på, Alex bjuder på kakor och vi får ny energi. 12:30 hänger allt uppe,  Tjohoo... Vi är klara.

 Nu är det söndag kväll!
 Hoppas att många har hittat våran installation trots att jag ej skrev i fredags.
väckte den några tankar?  Vad tyckte ni?
Jag är ialla fall nöjd även om några saker inte blev exakt som tanken var.

Nu är min blogg vecka slut och jag lämnar över stafettpinnen, i skrivande stund vet jag inte till vem.
Nej nu ropar sängen på mig.
So long

Inga kommentarer: