Följ oss på Facebook!
Instagram: recycledesign_eskilstuna




fredag 8 juni 2012

Madickens Slutprojekt

Hejsan! Jag tänkte bara skriva lite kort om mitt slutprojekt. Bakgrunden till projektet var att jag och min sambo i höstas köpte en gammal folkvagn som skulle bostadsinredas och tjäna som bostad under sommaren 2012. Inspirerad av min tid på Recycle Design så använde vi oss mycket av återbruk i byggandet av inredningen. När det sedan var dags för textiler så beslutade jag att ägna min sista månad på Recycle Design åt att sy gardiner, ett draperi, soffkuddar, förvaring och att virka en matta i gamla gardintyger. Detta blev mitt slutprojekt. Tanken var att använda återbruk för att skapa något personligt och att inspirera andra till att använda sig mer av återbruk i kreativa projekt. Vill ni läsa mer om hela buss-projektet eller den stundade resan så har jag en egen blogg. http://feedmydreams.wordpress.com/



Tack för mig här på Recycle-bloggen, det har varit en fin resa.
Ha det gött alla där ute!
Madicken

Inga kommentarer: