Följ oss på Facebook!
Instagram: recycledesign_eskilstuna




tisdag 2 augusti 2011

Hållbar design i Malmö

Samma dag som skolavslutningen i Eskilstuna, flyttade jag till Malmö för att driva ett projekt i Slottsträdgàrden. "Hàllbar design mitt i trädgàrden!" Pà olika teman har jag bjudit in allmänheten att delta i workshops. Uselt väder har tyvärr gjort grupperna ganska smà - hoppas pà bättre väder i augusti! Ta gärna en titt pà programmet. www.slottstradgarden.se/program

Mellan den 19 och den 22 augusti finns jag pà Gustav Adolfs torg i Malmö. Under Malmöfestivalen blir det nämligen smyckesworkshop och ett litet föredrag! Välkomna dit.www.malmofestivalen.se/konst-design/mode/hallbar-design---smyckesworkshop/
Min hemsida gàr det lite trögt med, men jag ska nog klara ut det innan festivalen i alla fall...

Inga kommentarer: