Följ oss på Facebook!
Instagram: recycledesign_eskilstuna




onsdag 15 juni 2011

Tack för mig

Jag vill med det här inlägget tacka för ett otroligt givande år på Recycle design och rekommendera alla som har möjlighet att gå utbildningen.
Här ett litet bildkollage med de saker jag varit mest nöjd med under året.
Dörrkrans, metall

Julkort

4 små böcker
Raggartärningar

  

 
Byrå jag dekorerade på praktiken



Spader ess broderi





Den här tronen gjorde jag inför våran utställning på Livrustkamamren i våras. Den vantrivs just nu på min vind och letar efter någonstans att stå och synas. Idéer, tips och förslag på var jag skulle kunna ställa ut den mottages tacksamt.





Inför Livrustkammaren gjorde jag också en liten smyckeskollektion. Smyckena finns till försäljning, vid intresse kontakta mig för mer info. Här är några exempel.
Halssmycke med presentpåse

Armband

Örhängen



FÖR ER SOM VILL LÄSA MER OM VAD JAG HAR LÄRT MIG PÅ RECYCLE DESIGN OCH FÖRSTÅS OM MINA NYA PROJEKT OCH FÖREHAVANDEN HÅLLER JAG PÅ ATT STARTA UPP EN EGEN BLOGG mariasprojekt.blogspot.com. TA GÄRNA EN TITT, TANKEN ÄR ATT JAG SKALL BLANDA TIPS OCH IDÉER MED ERFARENHETER FRÅN RECYCLE DESIGN OCH MER AKTUELLA INLÄGG OM VAD JAG GÖR JUST NU. VÄLKOMNA.


1 kommentar:

slöjdLena sa...

Vilka tuffa saker du har gjort! Kul med böckerna...